Cuma

ASYALI KADINLARIN CİLT BEYAZLATMA YÖNTEMİ :PİRİNÇ

Asyalıların düşüncelerine göre bir insan ne kadar açık tenli ise o kadar saf ve temiz olur(tabiki çok yanlış bir düşünce :( )Bunu öyle bir kafaya takmışlar ki eski  zamandaki asyalı kadınlar pirinç suyu ile yıkanırlarmış ve o sıcağa rağmen cilttleri daima beyaz kalırmış.

Pirinç bol miktarda PABA denilen bir madde içerir.PABA cildin güneşten korunmasını sağlar ve c vitamini üretir.Şimdi bu yazım cildinin rengini birazcık daha açmak isteyenlere ve bu yöntem ile doğal olarak cilt lekeleri,akne izlerini de hafifletmiş oluyoruz.Cildimiz daha yumuşak kadifemsi oluyor ve kusurlarımız birazcık da olsa gideriliyor.Benim kullandığım iki metod var birisi pirinç suyu bunu tonik olarak da kullanabilirsiniz.Diğeri gerçekten faydasını gördüğüm pirinç unu maskesi 

Piriç toniği nasıl yapılır merak ediyorsanız okumaya devam ediniz :=)

1-)Pirinç Toniği

Gerekli malzemeler:

  • Bir miktar pirinç(beyaz ya da esmer pirinç olabilir farketmez)
  • bir miktar su 
  •  kase ve bunları karıştırcak kaşık

Yapılışı

şimdi pirincimizi suyla karıştırıyoruz ve pirincin rengi suya çıkana kadar

Resimde görüldüğü gibi olacak rengi bunu cilidimize sabah ve akşam uyguluyoruz .Ancak en fazla 3 gün kullanmalıyız fazla durdurursak koku yapıyor ve bozuluyor.

Yazımızın sonuna geldim lütfen yorum bırakın :) Pirinç unu maskesi CİLT MASKE TARİFLERİ


10 yorum:

  1. Pirinç toniğini ilk defa duyuyorum. Denemek lazım. Bilgi için teşekkür ederim.
    Sizi takibe aldım.
    Sevgiler
    www.huzunsarisi.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim canım bende seni takipteyim , sevgiler :))

      Sil
  2. Pirinç toniğini yazınız sayesinde öğrenmiş oldum.Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel bir blog takipteyim bana da beklerim :)

    YanıtlaSil
  4. Beyazlamak için çok fazla beyazlatıcı sabun kullandım bunu öğrendiğim iyi oldu :)

    https://gizemmozdemiiir.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cnm çok etkili pirinç unu maskesini deneyip bu toniği uygulamanı tavsiye ederim 💕

      Sil
  5. bu yöntem bana zor geldiği için pirinç unu ve suyla yapıyorum ben . Beyaz tenli olmama rağmen daha beyaz olmak istiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aslında çok kolay pirinç unu daha zor uygulayıp bekliyorsun sonrada temizlemesi falan :)) Ben de çok seviyorum ne yalan söylim beyaz cildi :)) ama esmerlerde ayrı bir güzel onu da geçmeyelim :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...