Pazartesi

rimmel london lasting finish 25 hour fondöten

Merhabalar :)Benim 4 aydır kullandığım bir fondoteni sizi de anlatmak istiyorum :)Ben bu ürünü watsonstan %50 indirimdeyken almıştım fiyatı 10 lira gibi çok uygun bir fiyata gelmişti benimki en açık ton cildimi çok güzel nemlendirdiğim zaman cildimde çok doğal bir görüntü sergiliyor fiyatına göre gerçekten çok iyi bir ürün ayrıca serum ve 25 faktör güneş koruma gibi olumlu özellikleri var.Fondotenin yapısını incelersek ;

GÖRDÜĞÜNÜZ GİBİ ELİME BİR MİKTAR ÜRÜNÜ ALIP UYGULADIM YAPISI ÇOK YOĞUN DEĞİL KAPATICILIK ORTA DÜZEYDE HERKESİN SEVEREK KULLANABİLECEĞİNİ DÜŞÜNÜYORUM BİR SONRAKİ YAZIMDA GÖRÜŞMEK ÜZERE :)İSTEDİĞİNİZ HERHANGİ BİR ÜRÜNÜ İNCELEMEMİ İSTİYORSANIZ AŞAĞIYA YORUM BIRAKIN CANLAR :)


;

4 yorum:

  1. Şu an ,Rımmel london match perfection fondötenini kullnıyorum ama Lasting Fınıshe de elim bi gitti geldi :) kararsz kaldım almadım ama yazınızdan sonra kesin deniycem teşekkürler artık takibinizdeyim banada bekleriimmmm :)

    YanıtlaSil
  2. bende kullanıyorum çok seviyorum kokusu özellikle çok hoş :=)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...