Perşembe

Avene Cleanance Gel

Merhaba💙💙💙

Avene'nin yağlı ve akneye meyilli ciltler için tasarladığı sabun içermeyen bu temizleme jelinden bahsedeceğim. Öncelikle özelliklerinden ve içeriğinden bahsedecek olursam.



Cildin aşırı yağlanmasını sınırlandırmaya ve içerdiği termal su sayesinde cildi yatıştırmaya ve rahatlatmaya yardımcı oluyormuş. İçeriğinde paraben ve alkol bulunmuyor ama maalesef parfüm var ama beni rahatsız etmedi aksine ferahlatan hafif bir koku geliyor temizlediğinizde.

Ben aslında cildimi güzel temizleyen ve temizledikten sonra cildimde gerginlik hissetmeyeceğim bir ürün istiyordum. Araştırdığım da bu ürünü çok bahseden bir o kadar da memnun kalanlar var. Daha önce buna muadil olarak gösterilen La roche posayın effaclar serisini kullanmıştım ondan da memnun kalmıştım fakat aşırı derecede yüzümü yıkadıktan sonra gerginlik bırakıyordu. Bu ürünün de kurutmadan güzelce temizlediğini duyunca almak istedim açıkçası.

Resime tıklayarak içeriğine daha ayrıntılı bir şekilde bakabilirsiniz. 

Ürün yorumlarıma gelecek olursak ürünü az miktarda alsanız bile çok güzel köpürüyor ve cildi hoş ve kurutmadan temizliyor. Eğer cildiniz sivilceye meyilli ise bu ürün tam size göre. Ben çok severek kullanıyorum ve 200 ml  olduğu için en az 6 ay gider. Cildimi kurutmaması sayesinde de kullandığım en iyi temizle jelleri arasına girdi diyebilirim :)

Avene markası sadece eczanelerde satılan Fransız markalı bir ürün. Ezcanelerde 60 liraya satılıyor ve gerçekten pahalı sayılabilecek bir ürün. Ben genelde internet üzerinden satış yapan eczanelerden alıyorum en uygun fiyat onlarda bu ürünü de %50 indirimle dermokozmetikadan aldım ayrıca uygulamasını indirip ordan sipariş verirseniz %5 indirim daha yapıyorlar ben eczane ürünü alacaksam genelde bu siteyi kullanıyorum gerçekten güvenilir ayrıca çok uygun fiyata aradığınız bulabiliyorsuz. İncelemek isterseniz tık❤ Ama şu an da %50 indirim var mı bilmiyorum ama sık sık indirime giriyor bu ürün diye biliyorum.

Herkese sevgiler :))

-Avene cleanance gel 

-Avene  eau thermale cleanance gel

-Avene cleanance gel kullananlar

-Avene cleanance gel yorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...