Pazartesi

SCINIC SUPER AQUA JEL NEMLENDİRİCİ WATSONS

SCINIC SUPER AQUA JEL NEMLENDİRİCİ WATSONS 💙💙



Herkese merhabalar :))

Bugün ülkemizde sadece watsonslarda bulunan Güney Kore yapımı nemlendiriciden bahsedeceğim. Ürünün 2 farklı versiyonu mevcut diğeri benim aldığımdan daha açık bir renge sahip ama ondan kalmadığı için ben bunu aldım ordaki bayan ikisinin de aynı özelliklere sahip olduğunu söyledi ama doğru mu yanlış bilgi çoğu ne satıldığından bile habersiz.  Ürünün biri benim aldığım essence diğeri ise emülsion. Peki Emülsion ile essence nedir ondan bahsedecek olursam. Bu marka Güney Kore'ye ait olduğu için onların cilt bakım aşamalarına ait ürünler. Bunlar cildi nemlendirmek amacıyla tonikten sonra  kullanıyor. Essence emülsiona göre daha hafif. O yüzden önce essence sonra emülsion sonra serum en son da nemlendiricilerini uyguluyor. Bu korelilerin 12 adımda rutinlerine bakarsanız görürsünüz. Neyse ürünün beni çeken tarafı tam 150 ml olması 😚 


Ürünün kutusu gerçekten çok şık bir görünüşe sahip. Pompalı olması artı özelliklerinden biri.


Vaat ettiği özelliklere gelecek olursak içeriğinde 8 çeşit yosun ve hawai deniz suyu ile cildin nem ve besin ihtiyacını karşıladığını söylüyor. Ayrıntılı bir şekilde ambalajında yazıyor yukarıdaki resme tıklayarak okuyabilirsiniz :))


Ürünün yapısı resimdede gördüğünüz gibi su gibi hemen emiliyor kesinlikle yağlı bir his bırakmıyor.  Yazın benim cildim yağlıya dönük olduğu için nemlendirici niyetine tek başına uyguladım. Kışa doğru kremle desteklerim büyük ihtimalle. Ürünü uygularken hafif cildime vurarak uyguluyorum ürünü böylece kan dolaşımını artırıp daha iyi emilmesi sağlıyorum :))

Cildinize sürdükten sonra bir ferahlama ve aydınlanma yaşıyorsunuz ben çok severek kullanıyorum. Ürünü kesinlikle tavsiye ederim gerçekten başarılı.


Gördüğünüz gibi ben birini bitirip ikincisini aldım bile :)) Soldaki biten sağdaki yeni aldığım :))

Ürünü ben 24 liraya almıştım 3 ay önce  ve bitti watsonsa gittiğimde ürünün 10 liraya düştüğünü gördüm görevlilere sordum bu ürünler düşmüyor falan dedi ben de 10 lira yazdığını ve okutmalarını söyledim ve ürün gerçekten 10 liraya düşmüş hemen bir tane  aldım stok yapıcaktım ama ordaki görevliler hemen kapıştı 😔  Hala  10 lira mı bilmiyorum ama bu özellikte bu kadar uygun fiyata ben başka ürün görmedim gördüğünüz yerde bir tane alın ve deneyin :)

Scinic sparkling pore(gözenek sıkılaştırıcı )tonik yazımı okumadıysanız tıkla







  • SCINIC SUPER AQUA JEL NEMLENDİRİCİ WATSONS
  • scinic nemlendiri watsons
  • güney kore nemlendirici watsons
  • scinic super aqua nemlendirici watsons
  • watsons k-beauty alışveriş 
  • watsons scinic
  • watsons kore
  • watsons scinic nemlendirici
  • watsons nemlendirici
  • sparkling tonik fiyat watsons
  • scinic sparkling pore toner
  • scinic sparkling tonik fiyat
  • watsons kore ürünleri fiyatları
  • sparkling pore tonik fiyatı
  • sparkling tonik watsons fiyat 
  • sparkling pore tonik watsons
  • scinic sparkling tonik
  • Scinic super aqua ex
  • scinic super aqua ex serisi
  • scinic super aqua ex kullananlar
  • scinic super aqua ex watsons


  • -watsons k-beauty
    -wastson scinic nemlendirici
    -watsons scinic
    -scinic nemlendirici

    Hiç yorum yok:

    Yorum Gönder

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...